برنامه های لازم برای یک تلفن هوشمند
نوشته شده توسط : علی افشار

ضعف بزرگی که تلفن های هوشمند دارند اینست که هیچگاه از ابتدا تمام برنامه‌های اساسی بررویشان نصب نشده‌ و کاربر درصورت طراحی سایت بی‌خبری از وجود چنین برنامه‌هایی از بسیاری از کاربردهای تلفنش بی‌بهره خواهد ماند. برای برطرف کردن این مشکل در تلفن‌های هوشمند کافی است لیستی از برنامه‌هایی را داشته باشید که می‌توانند بسیاری از خلاهای نرم‌افزاری در تلفن را برطرف کنند و یا از سوی بسیاری از کاربران رژیم لاغری مورد استقبال قرار گرفته‌ و یا نسبت به برنامه‌های مشابه با فاصله زیادی در رده کاربری بالاتر قرار دارند.

در زیر تعدادی از این اپلیکیشن ها که باید در زمان خرید موبایل بلافاصله روی آن نصب شود ذکر می شود:
رسانه‌ها:
فایل‌های موسیقی و ویدئو روی هر تلفن هوشمندی جزو فایل‌های اصلی است .

از سوی دیگر تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها نیز برای نمایش فیلم‌های ریخته شده در حافظه موبایل و تماشای ویدئو به صورت آفلاین وجود دارند اما این برنامه‌ها معمولا از پیش روی تلفن‌همراه نصب نشده‌اند که VLC یکی از بهترین‌های این برنامه‌هاست.


رسانه‌های اجتماعی:

جنبه ارتباطی و سایت‌های اجتماعی یکی از مهمترین دسترسی‌هایی است که تلفن‌های همراه در اختیار کاربران قرار می‌دهند اگرچه تنها تعداد محدودی از برنامه‌ها و رسانه‌های اجتماعی کاربران زیادی دارند که می‌تواند این برنامه‌ها را کاربردی کند.

دو اپلیکیشن مربوط به فیس‌بوک و توییتر جزو برنامه‌هایی است که از پیش برروی بیشتر تلفن‌های همراه هوشمند نصب شده‌اند.

برنامه‌های پیام‌رسانی:
در کنار قابلیت برقراری تماس، فرستادن پیام یکی از مهمترین کارایی‌های تلفن‌های همراه برای کاربران آن‌هاست.

ایمیل:
داشتن تجربه استفاده راحت از آدرس ایمیل درست مانند فرستادن پیامک از طریق تلفن‌همراه اهمیت دارد.

اگرچه بیشتر تلفن‌های همراه برنامه‌هایی را برای باز کردن جی‌میل و یاهو به صورت از پیش نصب شده دارند، اما اپلیکیشن‌های کاربردی دیگری نیز در همین زمینه وجود دارد که استفاده از آن‌ها خالی از لطف نیست.

از جمله این برنامه‌های کاربردی برای چک کردن، فرستادن، ذخیره کردن فایل‌های دریافت شده و خواندن این فایل‌ها myMail و K-۹ Mail هستند.

کی‌بورد:
داشتن یک کی‌بورد با استفاده آسان و کارایی بالا برای بهتر بهره‌ بردن از یک برنامه پیام‌رسانی و یا ایمیل بیش‌ از هر چیز دیگری دارای اهمیت است.

اکثر کارخانه‌های ساخت موبایل برنامه کی‌بورد مورد نظر خود را با توجه به سیستم‌عامل نصب شده، روی تلفن همراه طراحی می‌کنند اما کاربران می‌توانند از گزینه‌های پرکاربرد دیگری نیز استفاده کنند.

ایمنی:
در حالیکه کاربران موبایل بیش از پیش از تلفن‌های خود برای خرید اینترنتی و انجام عملیات بانکی استفاده می‌کنند، امن نگه داشتن اطلاعات در تلفن‌ همراه هر روز از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

دیگر برنامه‌ها:
برخی اپلیکیشن‌های دیگر نیز از جمله برنامه‌های استانداردی هستند که یک تلفن همراه را مجهزتر و خلاهای کاربردی را در آن پر می‌کنند و در نهایت باعث کاربردی‌تر شدن تلفن همراه می‌شوند.
درنهایت با توجه به اینکه تلفن‌های هوشمند معمولا کامپیوترهای کوچکی به حساب می‌آیند که فایل‌های متعددی در آنها ذخیره شده است داشتن یک برنامه برای مدیریت فایل‌ها حیاتی است.

ES File Explorer بهترین برنامه برای مدیریت فایل‌ها، پاک کردن فایل‌های بی‌استفاده، اضافه، پیدا کردن و آپلود فایل‌های مختلف است.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: